neděle 5. dubna 2020

Souprava ke skautským botám

Byla potřeba už někdy na podzim. Markétka se tou dobou začínala odklánět od růžové, a když jsem nabídla, že by mohla mít softovou soupravu ladící s trekovými botami, kterým říká skautské, návrh byl jednohlasně schválen.
Kapkový softshell mám opravdu z dřevních dob - tenkrát jsem ho objednala pro sebe vůbec z první nabídky vzorovaných softů, kterou jsem kdy viděla. Při dodávce jsem byla trochu zaskočená, protože barva tak úplně neodpovídala obrázku. Časem jsem si sice doobjednala i ten tyrkys do kombinace, ale nakonec jsem pro sebe ušila kabát slunečnicový, na který doteď nedám dopustit. Teď se ukázalo, že Markétce tyhle barvy sluší určitě víc než mně :))


Zkusila jsem u toho i dvě neznámé - na rukáv jsem chtěla náplet na palec, ale ne bavlněný (se vzpomínkou na ty v podstatě suché bundy/kalhoty, co stále ještě visí na sušáku kvůli totálně mokrým nápletům).  Hledala jsem něco s pravděpodobností rychlého schnutí a sáhla po plavkovině. Zatím se mi to jeví jako dobrá volba. 


V době šití jsem během dvou dnů navštívila několik galanterií, ale nikde neměli šedou lemovací pruženku v plus minus žádoucí barvě. V prvním sledu jsem chtěla tu hrubou matnou, pak už jsem slevila i na klasickou, ale nic. A už jsem potřebovala mít hotovo, tak jsem nouzově udělala lemování z šusťákoviny Kent :o) Samozřejmě by se to nedalo použít tam, kde je potřeba pružnost, ale tady se s tím pracovalo dobře (proužek na čtvrtiny) a účel to splnilo naprosto bez výhrad.


Fotky jsou pořizované teď na jaře těsně před karanténou... ty rukávy už abych pomalu popustila. :)



Přeju Vám všem hezký společný slunečný velikonoční týden!

4 komentáře:

  1. Krásná souprava :o)

    S plavkovinou nebo tak něco v rukávech nemám úplně dobrou zkušenost, strašně se to zatrhává o klacíky, trní a tak, ale třeba všechny děti nejsou tak destruktivní jako naši draci...

    Bavlněný náplet v rukávech jsem dělala jednou a už to nemíním opakovat, protože to schnutí je opravdu hrozné...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za reakci s plavkovinou, tohle je celkem dost používané skoro půl roku a vypadá velmi zánovně, ale je fakt, že Market opravdu není drak. A zkoušeli jste případně něco jiného? Díky :)

      Vymazat
  2. Povedená souprava! Ta bunda je krásně vypracovaná... A Markétce moc sluší účes. ;-)

    OdpovědětVymazat
  3. Ty to máš tak úžasně vyladěné! Super neokoukaný softshell (nikdy jsem ho neviděla), veselá barevná kombinace, jakýsi měňavý zip, krásné šití... Moc povedené. A Markétka má nový sestřih, sluší!

    OdpovědětVymazat