středa 11. dubna 2018

Šaty neobyčejné...

už jen tím, že nejsou ani trochu elastické :) Střih je podobný jako u těch obyčejných s Minnie, jen trochu přihlédnuto ke změně materiálu. A hlavně - premiéra skrytého zipu a příslušné patky. Zázrak! :) Každopádně jsem tímto vynálezem nadšená a odmítám se nadále zipů stranit.

Trochu jsem (ex post) u odbornic řešila, jak se takový límec zpracovává poctivě řemeslně, tak příště to ještě trochu poladím. Hrozně se mi na Markétce líbí :)



Neobyčejnost šatů pak byla podtržena jejich premiérou na zápisu ve škole. Už je to velká holka...


































Po zápisu ještě s kamarádkou / budoucí spolužačkou na zmrzlinu.


Nejen budoucím prvňákům přeju krásně barevné jaro :)

4 komentáře:

  1. Jů! U vás už budete mít školačku! To to letí... Moc se mi líbí na šatičkách ten límec. No, abych už s mou rychlostí taky pomalu přemýšlela, co ušít dcerce na zápis příští rok:-)

    OdpovědětVymazat
  2. No paráda! Zip i límec :o)

    Patku na skrytý zip už jsem si též zakoupila, ale ještě neotestovala a na dnešní zápis jsem bohužel nic nového nevytvořila :o(

    No snad aspoň nějaký loňský veselý kousek navodí budoucímu prvňáčkovi veselejší náladu...

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné! Moc to Markétce sluší a přeju, ať je ve škole spokojená a líbí se jí tam. Nějak rychle to letí, že?

    OdpovědětVymazat
  4. Tak prvňačka!? Krásné šaty měla k zápisu. Sluší ji.
    Krásné jaro. LenkaB.

    OdpovědětVymazat