sobota 17. prosince 2016

Sukýnkový





Sukýnky se u nás během podzimu staly nedostatkovým zbožím. Naše princezna, která musela mít na sobě pořád něco, co se aspoň trochu točí, neměla jedinou. Pak jsem spolu s čarodějkami ušila sukýnku, kterou asi měsíc nadšeně nosila.































A pak se mi ji podařilo zničit :( nepěkně se přibarvila a pokus o záchranu skončil naprostým fiaskem. Máme skoro bílou lítací zahradní... Takže stav sukní opět na nule. Jeden týden v listopadu jsem tedy několik večerů sedala ke stroji a neodešla, dokud se nevyloupla sukně. Jako první puntíčkatá náhrada srdíček.



























Vyloženě bezpečnostní vzor je na sukni s želvičkama - nedovedu si představit flek, který by na tom byl nějak výrazně vidět (= !!!). Střih od oka, aby se to dole taky pořádně zatočilo.



























A do třetice podobná, ale žlutá. Tahle látka je pro mne záhadou. Kupovala jsem ji ve výrazné slevě s vidinou lacláčků pro roční Markétku, no, trochu mi od té doby vyrostla. Látka je bavlněná, velmi příjemná, splývavá, ale přitom docela silná a teplá. Na první dobrou vypadá jako manšestr, ale nemá stříhaný vlas - zajímalo by mě, co to je zač. Tady je asi nejlíp vidět z lícu:



























A tady z rubu:



























Tak pokud někdo víte, jak se jí říká, budu ráda za info.
Všem vám přeju klidné ty nadcházející dny!

4 komentáře:

  1. Ta želvičková je moc pěkná :o)

    OdpovědětVymazat
  2. Ta želvičková je nádherná! Mám stejnou látku jako ta žlutá, jen jakýsi vzor do zelena. Byla levná a kluci z ní měly několikatery pohodlné hrací kalhoty. Jak se jí říká nevím:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Souhlasím s holkama, želvičková je krásná! Látku nevím. :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Díky! Mne těší, že Markétka ráda nosí všechny, už to není samozřejmé :)

    OdpovědětVymazat