čtvrtek 16. července 2015

Trikotunikošaty s vláčkem

To bylo tak. U Veroniky na blogu jsem loni na podzim uviděla tričko s mašinkama. Sebrala jsem odvahu
a Veroniku, tenkrát ještě zcela neznámou, poprosila, jestli by mi kousíček látky na nějakou aplikaci nevěnovala. Jenže nepřišel kousíček s mašinkou, ale pruh látky... a to nešlo jen tak vystřihnout
a zahodit. Ještě jednou díky! :)
Trochu jsem si lámala hlavu, co dát do kombinace, barevná škála na látce byla pro mou látkovou skříň velkou výzvou. Nakonec mi z mixování vyšla tahle trochu indiánská kombinace. Navíc není úplně jasné, co za oblečení to vlastně je, ale Markétka na ušitý kus reagovala tak potěšeně, že moje určité pochybnosti byly rychle pryč. Říká tomu šaty. Tak proč ne :) Jenom teď řeším, jestli by jim víc neslušel krátký rukáv, ukončený oranžovým lemem. Co myslíte?





































































4 komentáře:

  1. Super!!! Nápadité, neotřelé. A za mě říkám - krátký rukáv ne. Takto je to lepší. ;)
    A vůbec není zač, aspoň jsme se "virtuálně" seznámily a třeba to někdy vyjde i osobně. Mějte se!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Potěšení rozhodně na mé straně! A taky doufám, že se někde cesty protnou :)

      Vymazat
  2. Tak ty jsou parádní!!! Originální a nápadité, s dlouhým rukávem ideální. M.

    OdpovědětVymazat
  3. Paráda, máte móóóóře krásných kousků... Tento mě úplně okouzlil .-) SUPER!

    OdpovědětVymazat