čtvrtek 12. února 2015

Hrací knížka podruhé


U Markétky měla a má ta její pořád úspěch. Práce jako na kostele - zařekla jsem se, že už nikdy.
Ale nakonec jsem ještě na jednu kývla - zájem byl milý a vytrvalý.


Nechtěla jsem všechno jen opisovat a občas jsem pomýšlela na nějaké změny (i ohledně postupu), ale nakonec se ukázalo, že nemá smysl pokoušet se objevit Ameriku. Tak jen nějaké změny v dezénu látek. Taky bylo jasné, že tam nemůže být panenka (knížka je pro hošíka). Napřed jsem zamýšlela postavičku úplně vynechat a nahradit, ale pak se mi zdálo, že by chyběla. Takže tentokrát... ale pojďte se podívat!

Botička a navlékání tkaničky a spousta knoflíků a gumiček a taky brzdičky.
Medvěd si zase schovává do kapsy na bříšku gumičku s navlečenými korálky.


Místo panenky je tam - zahradník! Pěstuje jablíčka.























Někdy to počasí venku není nic moc, tak si obuje pořádné kožené boty a a aby mu neprofouklo,
vezme si softshellku.
























Ani mu moc nevadí, že se mu na zahradě usídlila rodinka obrovských šneků.
Občas se koukne z okna a s některým z nich si chvilku povídá.
























Na poslední stránce kreslení - do kapsičky se dá schovat ořezávátko, guma nebo jiná nezbytnost.























A to už je konec...
Tady ještě před odesláním na památku se svou "starší sestrou" :)























Teď už je na cestě za svým novým majitelem, tak snad udělá radost!

12 komentářů:

  1. No ta je bezvadná! Ta první mi nějak utekla, teď jsem si ji vyhledala, skvělý nápad, myslím, že by se líbila i mé rok a půl staré cácorce:-) Děkuji za inspiraci, máš to fakt krásně vymyšlené.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju! A jestli se do něčeho takového pustíš, moc ráda se pak podívám.

      Vymazat
  2. I ty ženo jedna úžasná! Zase krása! Cvok jsi! :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Na to bych neměla nervy! Ani šikovné prsty. :-) Super!!!

    OdpovědětVymazat
  4. no jak jinak - opět nááádherný, úžasný, skvělý!!!! Ty jsi vážně borec!!! a šlo to aspon líp a rychleji, bez nervů, když to bylo "už" podruhé??

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, překvapení - šlo :) Ale nevím, jestli to bylo tím "podruhé", jako novým strojem. V některých chvílích jsem jasně vnímala rozdíl. A při závěrečném sešívání celé knihy jsem párala jenom jednou... to je pořádné zlepšení ;) Ale bez nervů? To by snad ani nebylo ono. Díky!

      Vymazat
  5. Tý jo bďo! Super. Ten zahradnikův outfit. A ta látka s pidiautíčkama je krásná. L.

    OdpovědětVymazat
  6. je to moc pekne je to bezva napad

    OdpovědětVymazat
  7. To je nadhera!!!! zkusila jsem neco podobneho vyrobit pro malou dcerku, ale takovehle profesionality to me dilo nedosahuje ... moc gratuluju, jsem opravdu unesena!!! H

    OdpovědětVymazat