pátek 10. ledna 2014

Šusťáky a návleky na botičky

Myslela jsem, že šicí stroj bude ještě chvilku odpočívat pod stolem, na němž stále stojí vánoční stromek. Začala jsem si všechno pěkně chystat, tu jsem něco promýšlela, tam něco nastřihla... Zkusila jsem použít řezací podložku a kolečko, které jsem pod tím stromkem našla, a jsem nadšená!!! Už jenom to, jak rychlé bylo vyříznout obkreslený střih z papíru, mi stojí za to riskovat, že se kolečko používáním na papír možná dřív ztupí. Taky se mi díky tomu mnohem líp pracovalo s PULem, s nímž nůžky nespolupracovaly úplně nadšeně. Skvělý dárek, milý muži :)

Markétka se ale přesně na Nový rok rozhodla, že přece jenom bude lepší chození než lezení. Tenhle týden jsme byly na první chodící procházce a ukázalo se, že bude třeba stroj z jeho zimního spánku probudit a rychle spíchnout návleky na botičky do kočáru, protože odpočívat se občas musí.

Jediný materiál, který připadal v úvahu, byla zelená mřížkovaná šusťákovina, z níž jsem na podzim ušila kaťata na ven. Do téhle chvíle je Markéta měla na sobě jen jednou, teď ale díky nelednovému počasí přišla jejich chvíle. Střih jsem vzala z Burdy už ani nevím jaké a vůbec Markétě nakonec nepasoval, takže jsem musela hodně rozšiřovat a improvizovat. Kapsy jsou jen naznačené stuhou, myslím, že je Markétka zatím nevyužije, a takhle do nich aspoň nepadá žádná špína. V pase a dole náplety. Délka je podhrnutá s tím, že na jaře budu povolovat, ale obávám se, že už teď je to pomalu namístě.
 

Návleky na botičky jsem nejspíš v životě neviděla, tak jsem usoudila, že ušiju takové hodně volné velké cvičky na gumu :) Triviální věc, ale párala jsem u toho asi třikrát - jako bych u jednoduché věci vypnula mozek. Nějak to dopadlo a dneska jsme na Petříně u kvetoucích macešek (!) ověřily, že to je i funkční.


Fotky šusťáků zepředu nemáme, protože jakmile Markétka zjistí, že je objektem fotografování, vyrazí vší svou rychlostí a vrhne se na fotografa - všechny jsou absolutně rozmazané.

2 komentáře: