neděle 12. ledna 2014

Svrchní kalhotky PUL

Od malinka nosí Markéta klasické čtvercové pleny. Vyhovovaly mi tím, jak rychle schnou - nutno poznamenat, že mám širokou škálu možností, kde pleny sušit - venku na zahradě, na balkoně, v prádelně nebo na půdě. Kamarádka mě naučila jednoduchý sklad a po zavedení příkrmů, kdy  skončila doba "míchaných vajec", je spokojeně používám narovno. Jako svrchňáky jsem používala kalhotky PUL od Baby Lucy - přišly mi cenově velmi dostupné a byly na ně poměrně dobré reakce. Vyzkoušeli jsme a bylo to výborné, tak jsme po čase koupili další velikost, kterou má Markétka doteď a pomalu z ní vyrůstá.
Už zkraje podzimu, kdy jsem pomalu, ale jistě začala propadat látkovým e-shopům, jsem u Šijem dětem víceméně "na osahání" koupila tři kousky PULu a suedecloth a nechala uležet ve skříni. Občas jsem je vytáhla, pokoukala se a pak zas trochu bezradně uložila zpátky.
Bylo ale jasné, že Markéta bude potřebovat větší kalhotky. Díky Susu Sufik jsem našla odkaz na doma vyrobený střih na Baby Lucy, na kterém bylo navíc uvedeno, jak moc se mají napnout gumičky :) To mě povzbudilo, abych to konečně zkusila.
Velikost na Markétku dobrá (podle zkušenosti mé i jiných jsou BL kalhotky vždycky spíš větší), na rozdíl
od kupovaných neměly boční vsadky, ale o to jednodušší šití!
Přes Vánoce jsem kalhotky střihla a zase uložila do skříně. Předevčírem jsem si definitivně přiznala, že to odkládám, protože se jich bojím. Nezbylo než vyndat je zase ven a pustit se do toho.

Nákres jsem víceméně dodržela, pokukovala přitom i po originálech
a doplnila podložení bříška (suede)
a uch, aby se nevytrhávaly sucháče. Ty jsem napřed našila podle nákresů, ale při vyzkoušení na Markétce se mi zdálo, že ucha moc odstávají. Takže jsem zipy zase vypárala a udělala ucha sucháčová, jaká mají originální BL. Zakončení lemovací gumičky jsem raději ušila ručně, ale pro příště to zkusím ještě dovymyslet, nejspíš podle prvního způsobu u Caramilly.




Včera prošly kalhotky testovacím provozem a uspěly. Jsou zatím spíš větší, ale těsní dobře a zdá se mi, že v nich má Markétka opravdu volný pohyb. Možná by jen mohly být malinko užší mezi nožičkama. V pondělí zajdeme ke Stoklasovi pro nějakou pěknou lemovací gumičku na další :)

4 komentáře: