čtvrtek 12. října 2017

Džíny pro Filipa

Minule jsem psala, že nestíhám fotit. S šitím to dlouho nebylo o moc lepší. Před dovolenou jsem nějakým zázrakem zvládla několikery šaty a od té doby ticho po pěšině. Když už jsem se dostala k šití, sáhla jsem po těch horách, co se mi tu vrší na zašití, přišití, opravu, úpravu... nehynoucí.
Ale minulý týden jsem jedno odpoledne přece jenom sáhla po látce - Filip už opravdu akutně potřeboval slušné kalhoty. Z džínoviny jsem šila poprvé a fakt mě to těšilo. Ozdobné štepování džínovou nití mi připadalo jak malování. Všechno kromě zadních kapes je falešné, nechtěla jsem žádné další vrstvy látek, ať jsou kalhoty co nejměkčí. A schválně jsem použila teplákový střih, aby to mladý pán měl i s látkovýma plenama opravdu pohodlné. Módní úzký střih až jindy.


6 komentářů:

  1. Ó, mladému pánovi to opravdu sluší! Prosím Tě, co to je džínová nit? Asi jsem nějak zaspala, či co... :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Veru, ono se to tak jmenuje :o) teď ji vidím třeba tady: http://www.galanttrade.cz/cs/nite/242-nite-polyesterove-hagal-unipoly-30-jeans-tex30x3-200mrulicka.html
      Mladém pánovi vyřídím ;)

      Vymazat
  2. Ty se povedly! Na první pohled mě ani nenapadlo, že jen samotné prošívání dělá efekt, protože tam žádné další členění a kapsy nejsou:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Moc pěkné :o) Džínová nit na mě už delší dobu čeká na poličce...

    OdpovědětVymazat