pátek 25. března 2016

Šedá myš? Pruhovaná kočka! Hábit

Kromě mírně godotovského čekání a různých běžných i výživnějších předjarních chorob (dva týdny jsem dokonce nesáhla ani na pletení!) jsme taky s Markétkou - když už bylo líp a trochu i svrběly prsty - řešily zásadní otázku zn. šedé melé. Vyrojila se spousta krásných látek (už jenom ty malůvky od SUSAlabim!), jejichž společným jmenovatelem je zábavná/zajímavá kresba/vzor v černé na šedém melé. Co s tím? Na mikinu pro mě určitě, ale pro to malé blonďaté stvoření, kterému tak sluší výrazné barvy? A přitom se jí spousta těch vzorů tak líbí! Nejlepší bude to zkusit... Nabídla jsem bláznivé kočky z velmi příjemné tenké teplákoviny, že bych ušila (naivně) legíny. Šaty! Šaty? Tak tedy šaty. Uvidíme, co to udělá.

Jsou jí velké, úplně jsem se neuměla ohledně velikosti rozhodnout a zvolila tu perspektivnější. Z těch výrazných barev aspoň detaily. Střih mi přijde trochu pytlovitý, ale zdálo se mi, že by mohl být ceněn pro svou prostornost a pohodlnost. Taky ano. Vlezla do nich, strčila ruce do kapes a prohlásila, že od teďka v nich bude chodit. Prozatím tomu říkáme hábit.

Fotky jsou trochu absurdní. Vybrala si nejindustriálnější místo našeho bytu volající po výmalbě, můj klobouk, který si přinesla ke sledování Lotranda a Zubejdy, abychom se za ním na konci mohly políbit, a kalhoty od pyžama, protože ano, má zase kašel a teplotu. Ponožky pravděpodobně doladila ke knoflíku na klobouku.
Kdyby chtěla outfit trochu zklidnit, ušila jsem jí z těch pruhů i legíny. A že už byl střih venku, ještě jedny. Stejně přes zimu ze všech vyrostla. Teď už zbývá jenom vyřešit, jestli se k ní hodí šedé melé...
Požehnané Velikonoce!

 
























Šaty i legíny střih: Ottobre 4/2014

8 komentářů: