sobota 7. listopadu 2015

Krtek na cestách


Markétka pořád krtka oblibuje, tak nebylo co řešit, aspoň malý kousek byl třeba. Tahle varianta je krásně vesele barevná, značný rozdíl oproti předchozím tmavším látkám s motivem hledačů pokladů. Ale jak jsem předtím řešila tu určitou tmavou nevýraznost, teď jsem řešila, jak naložit s tou jásavou zelení :)
Nakonec jsem usoudila, že pod obličej se to světlounké Markétce moc nehodí, takže bylo jasné, že přijde na rukávy ... a kapsy.
Znovu jsem sáhla po osvědčeném střihu z pirátích šatů. Zdá se mi, že ta tenká teplákovina se na šatečkách tak nějak lépe nesla, ale i takhle z tenkého úpletu to jde. Látku do kombinace jsem původně zamýšlela úplně jinou, ale naživo mě přesvědčila tahle červená (v reálu je trochu tmavší, než na fotkách). Měla jsem jí půlmetrový balíček, tuším, že se Stoffmarktu, a protože tím pádem na délku kousek chyběl, pořád jsem kombinovala, jak, resp. čím to nastavit. A vůbec se mi to nezdálo. Tahala jsem tu bielastickou látku všemi směry a nakonec jsem se - s trochou mravenčení v zádech - rozhodla střihnout šaty napříč (i při vzpomínce na jeden typ svetrů, který se taky pletl takhle vodorovně). Při šití se to chovalo naprosto spořádaně, uvidíme, co to udělá při praní. Každopádně, pokud by to bylo v pohodě, výrazně se tím rozšiřují možnosti použití půlmetrových ruliček :)






















Markétka byla velmi spokojená a dokonce šaty vylosovala na focení ve školce. Tak jsem zvědavá,
jak se s nimi popasovala profesionální fotografka :)

Střih Ottobre 1/2015

8 komentářů:

  1. Pěkně ses s krtkem poprala:-) Ač je u nás krteček samozřejmě také oblíbený, tyhle úplety dělají jakési barevně špatně kombinovatelné...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Něco na tom je! Ale je fakt, že děti řeší asi jen ty postavičky :) Díky!

      Vymazat
  2. Včera jsem asi nějak zaspala nebo co, vidím až dnes! Super!!! A jsi teda úplný rychlík.... ;)
    Myslím, že barevnou kombinaci vidí děti (do určitého věku) úplně jinak než my dospělí, konzervativnější, umírněnější... :-D A koneckonců proč ne? Na šedo-černé oblečení mají vážně čas...

    OdpovědětVymazat
  3. Jsem tichou čtenářkou, ale dnes musím napsat, jak úžasně jste nakombinovala tyto barvičky. Šaty vypadají senzačně a modelka v nich jistě bude kouzelná.
    Moc krásně šijete.
    Těším se na další výtvory.
    Lenka B.

    OdpovědětVymazat
  4. Dobrý den,

    mohu se zeptat, kde jste sehnala látku s krtkem? Nemohu ji nikde najít... Šatičky jsou moc pěkné!

    Děkuji,

    Radka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý den, látky s krtkem už v několika edicích prodávala německá firma Stoff&Liebe. Ale s železnou pravidelností bývají obratem vyprodané. V některých případech byla možnost objednat předem - takže buď je třeba sledovat jejich stránky (ale počítat s vyšším poštovným), nebo zkusit nějakou hromadnou objednávku, co dělají různé skupiny švadlenek. Hezký den :)

      Vymazat
    2. Mockrát děkuji! :)

      Také Vám hezký den!

      Radka

      Vymazat