čtvrtek 14. března 2019

Pyžamománie

Nějak se to sešlo. Markétka měla jen jedno a košilky se na všechny akce nehodí, Filipovi něco do školky a místo těch záhadně zmenšených... V podstatě najednou jsem šila čtyři pyžama. A bylo to fajn, odsejpalo to a ta viditelná mezera v látkové skříni!!!




Klokaní kapsy jsou striktně vyžadovány, ale v šedorůžovém případě to byla i nutnost; připadá mi, že občas strávím víc času nad poskládáním střihu na látky než samotným šitím. Ale pěkně se tím spotřebovávají různé kusy látek a zatím to pokaždé nějak vyšlo ;)

V tom hnědooranžovém tónu jsem taky ušila něco sobě. Mikina z Ottobre je jedna z velmi mála věcí, které jsem šila bez úpravy tak, jak byly nakresleny (vyjma délky rukávů). Úplný nezvyk :)
Lepší fotka neexistuje, tak aspoň pro představu.


Střih: Ottobre 5/2017

3 komentáře:

  1. Já to říkám pořád, že nejvíc času zabere nakombinování různých kusů látek na střih, tak aby bylo co nejmíň zbytků a zároveň to trochu vypadalo. :-) Povedlo se Ti to náramně a mikina je úplně super! Moc Ti sluší! Budu muset mrknout, zda-li mám toto číslo Ottobre doma.

    OdpovědětVymazat
  2. Mikino šaty jsou krásné. Taky jsem si je šila, upravovala jsem, nechtěla jsem kapucu, tak jsem si vytvořila šálový límec. Je to můj oblíbený kousek. Zdena

    OdpovědětVymazat
  3. Mikina ti teda moc sluší! A z kombinování zbytků mám taky vždycky velkou radost, jen toho času kdyby to nezabralo tolik:-)

    OdpovědětVymazat