středa 28. března 2018

Kapky deště na kabátě

Už byl potřeba, ten původní vínový dosloužil s podzimem a od té doby jsem hledala, z čeho ušít další. Jakkoli se mi docela líbí vzorované softshelly, mám s nimi dost problém, že se pak bunda / kabát horko těžko ladí s dalšími kusy oblečení. Ale Markétka se na jednobarevný úplně netvářila, tak jsme hledaly a hledaly, až jsme v naší oblíbené Zašité kavárně narazily na kapky deště, což pro mne byl přijatelný kompromis.
Přes zimu jsem to odkládala, pak zase trochu nestíhala, ale zachránily mne jinak nepříjemné březnové mrazy - přinesly mi pár dní navíc a konečně jsem ho stihla ušít. Pár kapek jsme pokryly reflexním povrchem a provedly testy na slunci i v dešti. Schváleno. Takže jaro, už můžeš!!





































Střih: Ottobre 4/2015

9 komentářů:

  1. jé takovou bych taky nosila:)nádherná!!!

    OdpovědětVymazat
  2. Moc krásný kabátek! Já mám už od podzimu vytažené toto číslo Ottobre, že jej ušiju Adélce. :-) Tak si tak říkám ale, že asi začnu šít letní výbavu, že to bych mohla snad i stihnout...

    OdpovědětVymazat
  3. Moc povedený! Je pravda, že ty vzorované věci se pak hůř kombinují, toto jste vybraly dobře:-)

    OdpovědětVymazat
  4. Pěkná modelka a pěkná látka. Opět pěkný kousek.
    Pěkné dny.
    Lenka B.

    OdpovědětVymazat