čtvrtek 30. října 2014

Batůžek narozeninový

























Markétky kamarádka má tento týden narozeniny. Že jí taky ušijeme batůžek, jsme vymyslely už dávno. Realizace vázla - vždycky si kdovíproč myslím, že když něco šiju už podruhé, půjde to samo. Nikdy to zatím nebyla pravda. Možná abych si náhodou nemyslela, že už mám něco v paži :)

Od kočičího batůžku jen malinko změn, šneci jsou o kousíček větší. Výztuha z penefolu tentokrát vpředu
i vzadu a pořád ji nemám ráda. Ale zásobu mám zdatnou, tak třeba se to mezi námi ještě vyvine. Podšívka
s malou vnitřní kapsičkou z kanafasu oranžovobílozeleno kostkovaného, dnes odpoledne (uvnitř batohu) mojí výbavou téměř nevyfotitelného.

Zítra do batůžku schováme nějakou dobrotu a snad ji šneci majitelce pomalu, ale jistě donesou.



























2 komentáře:

  1. Mě se hrozně líbí, jak ti tví batůžci hezky drží tvar. A jablíčková látka je krásná.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ono je to celé podžehlené vlizelínem, tentokrát jsem vzala pevnější než minule a pohrávala si s myšlenkou, že bych tam další výztuhu už nedávala - rozhodně bych měla jeden klidnější večer ;). Ale pravda je, že teprve čas a pračka ukážou.
      Jablíčková mě okouzlila, ta byla jasná hned.

      Vymazat