čtvrtek 20. února 2014

Svěží mrkvová pomazánka proti jarní únavě (se sýrem a česnekem)

Dneska jsme si dali k večeři pomazánku, kterou jsme okoukali v jednom šumavském penzionu:

najemno nastrouháte zhruba stejné množství mrkve a tvrdého sýra
přidáte trochu majonézy, aby se to spojilo (není třeba moc)
česnek podle chuti
kdo potřebuje, lehce dosolí

A je hotovo. Tahle záležitost na mě působí antidepresivně už svou barvou (je lepší než na fotkách!). A když si ji dáte s čerstvě upečeným chlebem... Dobrou chuť!


2 komentáře:

  1. Jé, tu znám! Málem jsem s ní vyhrála mládežovou soutěž o nejlepší silvestrovskou pomazánku. Nakonec vyhrály předsudky vůči mrkvi, zvláště v pomazánce. Jako tvrdý sýr - Blaťácké zlato.
    Asi na ní brzy dojde i u nás a jsem zvědavá, jak bude chutnat dětem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ty předsudky mívala taky. Ale tahle kombinace mě přesvědčila. Dala jsem zelený eidam z Lidla, ten máme dost rádi, s blaťákem to musí chutnat zas úplně jinak. Vyzkoušíme! Markéta se na pomazánku tvářila velmi vstřícně, jsem zvědavá, jak to dopadne u vás.

      Vymazat